Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Rozwój tego segmentu mogą ograniczyć nowe przepisy o ochronie danych osobowych.
Polacy polubili bankowość mobilną. Ponad połowa badanych twierdzi, że w przyszłości to będzie ich główny sposób kontaktu z bankiem.
Zła komunikacja i nieufność między pracownikami utrudnia rozwój przedsiębiorcom.
Ze statystyk wynika, że klient kontaktuje się z bankiem przeciętnie 17 razy w miesiącu, przy czym najczęściej robi to za pośrednictwem kanałów elektronicznych, samoobsługowych. Do oddziałów jednak także przychodzi, ponieważ zdalne kanały komunikacji służą mu przede wszystkim do załatwiania najprostszych usług.
Co piaty Polak chciałby prowadzić własną firmę, jednak aż dwie trzecie z nas woli pracę na etacie – wynika z badania „Finanse Polaków”
W 2023 roku wartość globalnego rynku e-learningu przekroczy 240 mld dol. przy rocznej dynamice wynoszącej ok. 5% – wynika z raportu Docebo „E-learning trends and forecast 2017-2021”
Polacy coraz chętniej oszczędzają, zwłaszcza na remont domu lub mieszkania oraz bieżące wydatki konsumpcyjne. Tak wynika z ostatniego raportu z badania „Sytuacja na rynku consumer finance”.
Biuro Informacji Kredytowej udostępniło w połowie września platformę edukacyjną Score Hunter
Bankowość mobilna jest już naturalnym wyborem dla 67% Polaków – to więcej niż średnia europejska; 77% badanych używa smartfonów do bankowania i codziennych płatności
Badanie EY: Niepewność to nowa normalność. Pomimo ryzyk, średnie firmy z optymizmem oceniają perspektywy wzrostu w najbliższym roku

Strony